Lukijat

sunnuntai 21. heinäkuuta 2013

Puikkoja ja lankaa,,,,,

Nyt esittelen mitä olen ostanut päätin kun saan tilauspuseron valmiiksi niin palkitsen vähän itseäni jo pitkään olen haaveillut ostavani näitä neliskulmaisia puikkoja.Joskus keväällä ostin kokeiluun muutamat neliskulmaiset puikot ,tykkään todella paljon neuloa niillä ovat minun nivelrikkoisille sormilleni erittäin istuvat ja keveät.

 Nyt pikku hiljaa uusin kaikki puikkoni näihin kaikki metalliset hävitän pois.Myös erikokoiset sukka blogit tilasin nämä ylhäällä olevet tulivat Lankaideasta.

Nämä alempana olevat tilasin Lankamaailmasta lankojen lisäksi tuli yhdet neliskulmaiset 2;set pitsiliinojen aloitukseen ja 3.5 hiilikuiset yhdet mulla oli aikaisemmin nyt tilasin toiset jotta voi neuloa kahta sukkaa yhtä aikaa langan lopuista,näistä en kovin paljoa pidä mutta sukan terä osan sileässä ovat hyvät muuten ovat tosi liukkaat.
 Ja nämä alimmat langat tilasin Tapion kaupasta ovat huivilankoja joista ei kuitenkaa tule huiveja vaan jotain muuuta.
Mun piti kylläkin ostaa nuo pari ylinmäiset vasta elokuun lopulla kun menen Tampereen suunnalle käymään mutta kun tuli jo tarvis noita pyöräpuikkoja,mutta voihan sitä sitten poiketa noissa liikkeissä kun sinne päin mennään vaikka vain katselemassa kaikkia ihania lankoja.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Liukuesteitä,,,,

  Tein lisää näitä "liukuesteitä" Pullon-purkin aukaisussa käteviä, käy myös liuku esteenä kulhon,lautasen,mukin alla. tein muutam...